Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine ZEMONO+ so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu, z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno stran ZEMONO+ (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje ZEMONO PLUS  d.o.o., ki je ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Za nakup v trgovini registracija ni obvezna, vendar vam ta prinaša razne ugodnosti (sestavite si lahko seznam želja, podate mnenja o izdelkih, uporabljate promocijske kode, pregledate zgodovino naročil..). Uporaba spletne trgovine ZEMONO+ je brezplačna.

Ob registraciji v trgovino se uporabnik strinja s splošnimi pogoji poslovanja. Obiskovalec oziroma uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Geslo lahko uporabnik kadarkoli tudi spremeni. Uporabniško ime in geslo uporabnika določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Svoje kontaktne podatke lahko uporabnik kasneje spreminja in jih dodatno oblikuje v rubriki Moj račun.

Z registracijo v trgovini se uporabnik strinja, da bo na svoj elektronski naslov prejemal oglasna elektronska sporočila trgovine (akcije, promocije, nagradne igre, dogodki,…). Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja elektronskih novic. Sporočilo lahko pošlje na naslov store@zemonoplus.si in izbrisali ga bomo iz baze prejemnikov elektronskih sporočil.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Zemono+, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (podatke o podjetju)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Načini plačila

V spletni trgovini www.zemonoplus.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  1. plačilo po povzetju

V primeru, da želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), nam to označite pri oddaji naročila. Pošiljamo z distribucijsko službo POŠTA SLOVENIJE.

  1. z gotovino ob prevzemu blaga dostavne službe
  2. s kartico ob zaključku naročila na spletni strani

Vse cene so v evrih in vsebujejo DDV. Podjetje ZEMONOPLUS d.o.o. je zavezanec za DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji in ne vsebujejo stroške dostave.

Cene so predstavljene kot:

Redne cene – so cene, ki veljajo za blago naročeno preko spletne trgovine, telefona ali elektronske pošte.

Akcijske cene-vse akcije, znižanja in posebne ponudbe (na kupon) veljajo do določenega datuma oz. do razprodaje zalog. Trajanje akcije je jasno razvidno iz ponudbe na spletni strani ali iz ostalih medijev oglaševanja in obveščanja.

Cene za zadnje kose – cene, ki veljajo za nakup blaga z oznako ZADNJI KOSI s katero so označeni izdelki, ki se umikajo iz redne prodaje zaradi prenove programov in linij.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.

Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Cene, prikazane na spletnem naslovu www.purology.si, se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene časovne veljavnosti. Od trenutka sklenitve prodajne pogodbe (potrditve naročila) so vse cene in drugi pogoji fiksirani in zavezujejo ponudnika in kupca. Pri pravnih osebah, ki imajo v času med potrditvijo naročila in odpremo, zaustavljeno odpremo zaradi zamujenih plačil, ima ponudnik pravico do odstopa od pogojev naročila.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Dostava

Cena dostave je 4,00€ z vključenim DDV za vsako naročilo. 

Pogodbeni partner za dostavo naših pošiljk je distribucijska služba POŠTA SLOVENIJE, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi  (če je artikel na zalogi).

Naročene izdelke se trudimo poslati čim prej, v kolikor so izdelki na zalogi vam bomo izdelke poslali v roku 1-3 dni. V kolikor dostava v tem času ni možna, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti.

Odstop od pogodbe in vračila

Prodajalec si pridržuje pravico do preklica naročila ali dela naročila v primerih, ko kupec navede napačne ali zavajajoče osebne podatke, ko izdelka ne proizvajajo več oziroma ni več na voljo ali pa se njegova cena znatno spremeni. V navedenih primerih prodajalec kupcu takoj pošlje obvestilo o korakih za nadaljnje urejanje naročila. Vsako naročilo obravnavamo posamično, pri čemer se po najboljših močeh trudimo, da zadovoljimo želje kupca.

Kupec (fizična oseba) ima pravico, da v roku 14 dni od prevzema naročenega blaga brez navedbe razloga odstopi od pogodbe sklenjene na daljavo (spletna trgovina), kar je v skladu s 43. členom veljavnega zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot). V primeru odstopa od pogodbe nas mora kupec o tem obvestiti po elektronski pošti v določenem časovnem okviru. Kupec nam mora v roku 14 dni od prevzema pošiljke na naslov store@zemonoplus.si sporočiti obvestilo o nameri.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Prodajalec vrne kupcu kupnino na njegov transakcijski račun, ki ga kupec zabeleži v obrazec o vračilu blaga.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

Vsa vračila je treba poslati na :

Dvorec Zemono
Zemono 7
5271 Vipava
Slovenija

Reklamacije

Stvarne napake

Ponudnik mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna, če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana, če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošniki

Potrošnik uveljavlja svoje pravice tako da o napaki obvesti prodajalca v roku enega meseca od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo. Obvestilo o napaki kupec ponudniku sporoči osebno, preko elektronske pošte, faksu ali ga pošlje na naslov OKUSI D.O.O., Brdnikova ulica 44, 1000 Ljubljana. Polskava. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

V kolikor pri kupcu prejeta količina odstopa od količine na računu, je dolžan pisno obvestiti osebje v podjetju OKUSI D.O.O takoj ob prejemu blaga, najkasneje pa naslednji delovni dan.

Ponudnik, podjetje OKUSI D.O.O, mora ob sprejemu reklamacije, če napaka ni sporna, čimprej, oziroma najpozneje v roku osmih dni, ugoditi zahtevi kupca, v nasprotnem primeru pa v enakem roku kupcu odgovoriti na zahtevo.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se pošlje pisno na sedež podjetja, . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost spora kupca, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno sodišče v Mariboru, na naslovu Sodna ulica 14, 2000 Maribor, telefon:  02 / 23 47 100.

Za spletno reševanje potrošniških čezmejnih sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje ali spletnih storitev se potrošniki lahko obrnejo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov.

Podjetje ne priznava nobenega proizvajalca za izvensodno reševanje potrošniških sporov.

Prijava poškodovane pošiljke

Kaj naj storim kadar je pošiljka poškodovana?

Pošiljatelj je odgovoren za pravilno pakiranje blaga. Če na paketu vidite zunanje poškodbe, na primer luknjo v škatli, lahko zavrnete prevzem.

V primeru vidne poškodbe paketa ali embalaže lahko vsebino paketa preverite ob dostavi. Dostavljavec to zapiše v poročilu, ki ga pripravi skupaj s prejemnikom.

Če sprejmete paket, ki je videti nepoškodovan, vendar odkrijete, da je vsebina poškodovana, ko ga odprete, nas kontaktirajte na info@purology.si. GLS namreč ne more in ne sme preverjati vsebine poslanih paketov.

Naročila

Kako naročim izdelke?

Izdelke lahko iščete po kategorijah, ki so navedene na vrhu strani.

Vsi izdelki, ki so prikazani, vsebujejo informacijo o dobavljivosti. V kolikor je izdelek na zalogi, je pripravljen za dostavo. Če izdelka ni na zalogi, je določen rok dobave. Kadar določena velikost izdelka ni več na voljo zraven piše razprodano. Ko najdete izdelek, ki ustreza vašim potrebam, kliknite na gumb “V košarico”. V košarico lahko dodate več izdelkov in jih brez težav tudi odstranite iz nje. To storite tako, da kliknete na gumb “X” ob izdelku, ki ga želite odstraniti iz košarice.

Ko končate z nakupovanjem, kliknite na gumb ‘Blagajna’, ki se nahaja na zaslonu z vašo nakupovalno košarico. Nato izberete kako želite dokončati nakup, kot registrirani uporabnik ali kot gost. Registrirani uporabniki imajo več prednosti/ugodnosti (pregled zgodovine naročil, uporabljanje promocijskih kod,…). V obrazec vpišete svoje podatke. V kolikor imate veljavno promocijsko kodo jo vpišete. Nato izberete še način plačila, potrdite, da se strinjate s splošnimi pogoji in potrdite nakup s klikom na gumb ‘Potrdite naročilo’. Po elektronski pošti boste takoj zatem dobili potrditev, da smo naročilo prejeli.

V kolikor pride do situacije, da ste naročili blago, ki ga ni možno dobaviti v dogovorjenem roku, vas bomo o tem pisno obvestili na vaš e-mail naslov. Prav tako vas bomo (na vašo željo) obvestili o dobavi izdelkov, ki niso na voljo ali so razprodani.

Varnost nakupa

V trgovini www.purology.si za prenose vseh podatkov uporabljamo tehnologijo SSL (SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena institucija) ki skrbi za kodiranje vseh podatkov in informacij, poslanih z naročili uporabnika. V primeru, da uporabnik ne izpolni vseh zahtevanih polj pri oddaji naročila, sistem samodejno zazna napako in opozori uporabnika pred oddajo naročila.

Uporabnik je sam odgovoren za dostop do svojega računa in mora sam poskrbeti za varovanje uporabniških podatkov in gesel. Uporabnik tudi jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov in odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih ali neresničnih podatkov .

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadar koli in na kakršen koli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Varovanje podatkov

Upravljavec osebnih podatkov in kontaktni podatki

Ta politika velja za obdelavo (uporabo) katerihkoli osebnih podatkov, ki ga izvaja podjetje OKUSI D.O.O. (upravljavec) ali ki se izvaja v imenu upravljavca.

Podatki o upravljavcu:

OKUSI D.O.O.
Brdnikova ulica 44
1000 Ljubljana
Slovenija

Matična številka: 7038488000
Telefon: 041 321 100
E-pošta: store@zemonoplus.si

E-novice in privolitve, ki se nanašajo na prejemanje www.purology.si e-novic:

V spletni trgovini www.purology.si v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov in Zakonom o varstvu osebnih podatkov skrbno in previdno ravnamo z osebnimi podatki (angl. General Data Protection Regulation – GDPR; v nadaljevanju uredba).

Vse informacije o upravljanju posameznih privolitev najdete v nadaljevanju.

Z izpolnitvijo obrazca za prijavo na prejemanje www.purology.si e-novic o aktualnih novostih, akcijah, ponudbah ter nagradnih igrah, katerih organizator je OKUSI D.O.O. ali katerih organizator je druga pravna oseba, ki nagradno igro organizira v sodelovanju s spletno trgovino www.zemonoplus.si, se kot uporabnik strinjate s posredovanjem podatkov, ki v skladu z zakonodajo veljajo za osebne podatke.

Komunikacija z uporabnikom

Z vami, kot uporabnikom, bomo stopili v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu izrecno ne nasprotujete.

Naša oglasna elektronska sporočila bodo jasno označena kot oglasna sporočila in prav tako bo pošiljatelj sporočil jasno razviden. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne, pogoji za udeležbo v njih bodo jasno določeni.

Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil  (vašo željo, da ne želite več prejemati oglasnih sporočil, bomo seveda izrecno spoštovali in vas izbrisali iz seznama za prejemanje e-novic).

Posredovanje osebnih podatkov

Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno. Osebnih podatkov nam niste dolžni posredovati, vendar pa v primeru, da jih ne posredujete, ne morete z nami skleniti pogodbe, torej opraviti nakupa (saj jih potrebujemo za dostavo naročila).

Podatki, ki jih obdelujemo in namen obdelave podatkov:

– Osnovni kontaktni podatki (ime, telefonska številka, e-naslov) so namenjeni marketinškim dejavnostim in tržnemu komuniciranju (pošiljanje e-sporočil, sms sporočil), ter komuniciranju s strankami glede zagotavljanja naših storitev ter odgovarjanja na povpraševanja;

– Podatki o uporabi naših spletnih strani (kliki na povezave, porabljen čas) in podatki glede odziva na naša e-poštna sporočila (ali je bilo sporočilo odprto, na katere povezave ste kliknili);

– Podatki, ki jih potrebujemo za izpolnitev pogodbe in dostavo kupljenega blaga (predmet nakupa, cena, naslov za dostavo, čas dostave, način plačila, datum plačila, podatki o reklamacijah, podatki o izdanem računu ipd.).

– Podatki, ki jih potrebujemo za morebitne pravne zahtevke in za reševanje sporov.

Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke

Osnovne osebne podatke hranimo, dokler imate status našega registriranega uporabnika v naši spletni trgovini. Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše privolitve, hranimo trajno oz. do preklica te privolitve z vaše strani.

Podatke, ki si potrebni za sklenitev in izpolnitev pogodbe med vami in nami, hranimo še 5 let od izpolnitve pogodbe (dobave blaga). Podatke o izdanih računih hranimo 10 let od izdaje.

Po poteku roka hrambe osebne podatke učinkovito izbrišemo ali anonimiziramo, kar pomeni, da jih obdelamo na tak način, da jih nikakor ni več mogoče povezati z vami oziroma jih pripisati vam.

Kdo ima dostop do vaših osebnih podatkov

Vaših osebnih podatkov ne posredujemo in ne omogočamo seznanitve z njimi tretjim osebam (izven podjetja OKUSI D.O.O. razen tistim, ki imajo z nami sklenjeno pisno pogodbo, na podlagi katere izvajajo določena opravila v zvezi z obdelavo podatkov in so dolžni spoštovati zakonodajo glede obdelave in varstva osebnih podatkov (t.i. pogodbeni obdelovalci). Pogodbeni obdelovalci, ki jim posredujemo osebne podatke, so:

– ponudniki storitev marketinga;
– ponudniki pošiljanja e-poštnih sporočil in sms sporočil
– ponudniki računovodskih storitev;
– ponudniki programerskih rešitev;
– dostavne službe.

Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru naših navodil in osebnih podatkov ne smejo obdelovati za lastne namene. Zavezani so, skupaj s svojimi zaposlenimi, k varovanju zaupnosti vaših osebnih podatkov.

Pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov ne iznašajo v tretje države (izven držav članic Evropskega gospodarskega prostora – to so članice EU ter Islandija, Norveška in Liechtenstein).

 Kakšne so vaše pravice glede osebnih podatkov, ki nam jih posredujete:

Od nas lahko kadarkoli zahtevate:

– potrditev, ali obdelujemo vaše osebne podatke

-dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije: namene obdelave; vrste osebnih podatkov; uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah; predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja; obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov ter razloge zanj kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za vas;

-eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določite sami (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahtevate drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki); za dodatne kopije, ki jih zahtevate, lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov;

-popravek netočnih osebnih podatkov;

-omejitev obdelave, kadar vaši podatki niso točni (v kolikor je možno preveriti točnost osebnih podatkov)

 -kadar je obdelava nezakonita in nasprotujete izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe;

-izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz člena 17 Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar prekličete privolitev za obdelavo osebnih podatkov;

-izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas mi pri tem ovirali;

-prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov;

-pravico, da zoper nas vložite pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu, če menite, da obdelava vaših osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.

 Postopek uveljavljanja pravic

Svoje zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko naslovite v pisni obliki na katerikoli kontakt, ki je naveden v tem dokumentu pod opisom Upravljavec osebnih podatkov.

Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko od vas zahtevamo dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrnemo le v primeru, da dokažemo, da vas ne moremo zanesljivo identificirati. Na vašo zahtevo s katero uveljavljate svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, moramo odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema vaše zahteve.

Prijavite se na e-novice.